Najnowsze Wpisy

Witajcie :) Komentarze (0)
19. września 2003 22:05:00
linkologia.pl spis.pl

Nazywam sie Kitty Pryde :D. Mój pseudonim to Shadowcat. Mam 16 lat i mieszkam w Instytucie Xaviera. Do X-menów dolaczylam gdy mialam 15 lat , bo tak naprawde pochodze z Northbrook (Illinosis). Z początkowo nie wierzylam w swoje umiejetnosci (przechodzenie przez sciany i przedmioty), mowilam nawet ze to przeklenstwo , ale teraz wiem ,ze to dar. Moją najlepszą przyjaciólka jest Rogue - moja wspólokatorka. Mimo iż jesteśmy bardzo różne to bardzo sie lubimy. Wiem wiem , z początku na to nie wyglądalo. Oprocz tego lubie tez Jean , Scotta i prawie wszystkich z Instytutu. Czasem wkurza mnie Kurt , ale ogólnie rzecz biorąc jest calkiem fajny ;). No cóz..to juz chyba wszystko co chcialam o sobie powiedziec.

kitty_pryde : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

swiniak666 | kevin | my-life | dziewczyna13 | pomyk | Mailing